Pet savjeta kako biti što efikasniji

Pet savjeta kako biti što efikasniji

Karijera
12.11.2018.
IT stručnjaci su izuzetno zaposleni ljudi koji imaju ograničeno vrijeme da ispune mnoštvo obaveza. Efikasno organizovati vrijeme i biti staložen jedini je način kako se izboriti s gomilom zadataka. Evo nekih savjeta kako to postići.

1. Svaki dan kreirajte TODO listu
Tu zabilježite do 3 cilja koje želite taj dan ostvariti. Nemojte gubiti vrijeme na stalne provjere emaila i društvenih mreža, već se fokusirajte na izvršavanje zacrtanih obaveza. Ubrzo ćete postići da nakon ispunjenih primarnih obaveza imate slobodnog vremena i za ostale aktivnosti i zadatke koji se u toku radnog vremena pojave.

2. Budite fizički aktivni
Istraživanja govore kako samo 20 minuta na dan intenzivnih fizičkih aktivnosti povećava količinu endokrinog hormona  endorfina u našem tijelu, koji stvara osjećaj euforije i tako oslobađa goleme količine energije. 

3. Zatražite pomoć
Ukoliko možete uštedjeti par sati vremena tako da dio obaveza i poslovnih zadataka prebacite na neku drugu kvalificiranu osobu, ne oklijevajte makar trebali izdvojiti i određenu količinu financijskih sredstava. Odmor je nužan, te će vam pomoći da ostanete snažniji i odlučniji.

4. Spavajte barem 7 sati svaki dan
 Mnogo poslovnih ljudi ima probleme sa nesanicom. Razlog je anksioznost i strah da će nešto zaboraviti. Evo mogućeg rješenja. Uzmite komad papira i stavite ga pokraj jastuka. Kada se usred noći probudite i sjetite da nešto sutra trebate napraviti, a na što ste ranije zaboravili, jednostavno to zapišite, te ćete tako polako suzbiti anksioznost koja ometa san. Osjećaj sigurnosti suzbit će anksioznost. Isto tako ugasite mobitel i kompjuter. Žarko svijetlo njihovih monitora ometa kvalitetan san.

5. Klonite se e-maila i društvenih mreža, koliko je to moguće 
Mnogo ljudi  je rob je svog emaila i društvenih mreža. Čim prime obavijest da su dobili novu poruku, prekinu sve što su radili, te krenu odgovarati na poruke neovisno o tome koliko su one bitne. Ne samo da se tako gubi vrijeme koje je bilo zacrtano za zadatak koji je obavljan prije dolaska poruke, već ta navika povećava anksioznost i suzbija kreativnost.