Predstavnici Payoneer-a su se jutros oglasili novim saopštenjem, povodom zamrzavanja njihovih kartica.
Kompanija navodi i to da je Payoneer "snažan, stabilan i radi na tome da vaš novac bude zaštićen".
U blog postu koji je rano jutros objavljen ova kompanija je pružila novi odgovor mnogim zabrinutim korisnicima u vezi sa njihovim karticama i, bitnije, novac blokiran na njima.
Podsjećamo, zbog bankrota posredničke kompanije koja je izdavala kartice (Wirecard), njihovo korištenje za podizanje gotovine ili plaćanje je prestalo funkcionisati.
Problem je globalan, a samim tim veliki broj freelancera iz Bosne i Hercegovine je trenutno u veoma nezavidnom položaju. Nezvanično se može pročitati i da mnogi korisnici imaju veliki dio svojih ušteđevina na ovim karticama.
Odgovor Payoneer-a ne može biti umirujući za bilo koga ko je u toj situaciji. U navedenom postu između ostalog navode sljedeće stavke:
Vjerujemo da je vaš novac koji se nalazi kod procesora kartica odgovarajuće zaštićen i da je zamrzavanje privremeno…
Sva sredstva preko maksimalnog iznos sredstava na vašoj kartici su pod kontrolom Payoneer-a i kao takva nisu pod uticajem FCA-jevog privremenog zamrzavanja aktivnosti.
Pomenuti FCA je regulatorno tijelo Velike Britanije pod čijom nadležnošću se nalazi firma Wirecard čiji bankrot je pokrenuo cijelu dramu, a njihovo saopštenje možete pročitati ovdje. Iz njihovog saopštenja se ne može jasno razlučiti da li korisnici mogu ostati bez sredstava na računima.
We know there are concerns about the Wirecard news and how it impacts Payoneer cards. Rest assured, Payoneer is strong, stable, and working to keep your funds protected. More details here: https://t.co/My1JgbSZtb
— Payoneer (@Payoneer) June 27, 2020
Na Payoneer-ovom Twitter profilu se navodi da je ova kompanija "snažna, stabilna i radi na tome da vaš novac bude zaštićen."