Kompanija M:tel otvorila je u svojoj poslovnoj zgradi u Banjaluci prvi Biznis centar u kojem će predstavnici malih i srednjih preduzeća na jednom mjestu moći dobiti sve informacije o uslugama ove kompanije, sklopiti nove ili u skladu sa potrebama promijeniti postojeće korisničke ugovore.
Jedna od prednosti je što više neće biti čekanja na šalterima ili telefonskog dogovaranja, već privrednici mogu jednostavno sastanak zakazati putem interneta u periodu kada to njima odgovara.
Na stranici www.mtel.ba/poslovni izabere se datum i sat sastanka sa zaposlenicima Biznis centra koji će dati sve informacije o novim paketima koje M:tel kompanija nudi ili koje bi opcije za njih bile najpovoljnije.
Koncept prvog Biznis centra podijeljen je u nekoliko zona. Pored savjetnika za mala preduzeća u dijelu za sastanke i zone sa najnovijim modelima uređaja neophodnih za savremeno poslovanje, u zoni za prezentacije korisnicima se na interaktivan način, preko digitalnih ekrana, predstavljaju poslovna rješenja.
Druga zona ovog centra nudi mogućnost upoznavanja sa uslugama M:tela pomoću posebno razvijenih animacija.
U kompaniji kažu da je cilj ovog koncepta da M:tel organizuje adekvatan prostor sa svim informacijama i telekomunikacionim uslugama na jednom mjestu za sva mala i srednja preduzeća.
„Kompanija M:tel posvećena je strateški razvoju preduzetništva u BiH, pre svega pružanjem servisa kreiranih da zadovolje specifične potrebe malih preduzeća, razvojem telekomunikacione strukture, kao i saradnjom sa startap zajednicom. Otvaranjem ovog Biznis centra, kompanija M:tel je svojim poslovnim korisnicima obezbedila najbolja rešenja koja će im omogućiti da na efikasniji način upravljaju svojim poslovanjem“, rekao je generalni direktor M:tel-a Marko Lopičić .
U ovaj projekat, kažu u kompaniji, krenulo se iz Banjaluke, a tržište i potrebe korisnika diktiraće i planove za otvaranje ovakvog centra i u drugim gradovima BiH.
„Ovaj Biznis centar je zamišljen kao mesto okupljanja za sve naše klijente, a pre svega, za mala i srednja preduzeća da imaju mesto gde mogu doći da se raspitaju i da zajedno sa našim ljudima sagledaju koje su to najbolje usluge koje odgovaraju njihovom poslovanju. Na ovaj način želimo da pomognemo našim klijentima da uštede i IT i ljudske resurse, a na kraju i novac“, rekao je Lopičić.
Direktor Privredne komore RS Dragica Ristić rekla je prilikom svečanog otvaranja da privredna zajednica maksimalno podržava razvoj i unapređenje preduzetništva i da pohvaljuje nastavak angažmana kompanije m:tel u tom pravcu.
„Mi smo već ušli u eru digitalizacije poslovnih procesa i zbog toga je interaktivan odnos sa privrednim društvima veoma važan. M:tel je u prilici da obezbijedi uslugu, ali takođe i da savjetuje privredna društva u izboru opcija koje su za njih najpovoljnije“, istakla je Ristić.
Direktor Unije udruženja poslodavaca RS Saša Aćić je rekao da poslovna zajednica želi jednostavnu komunikaciju sa partnerima i sve usluge i rješenja na jednom mjestu, jer to štedi njihovo vrijeme, resurse i novac.
„Takva saradnja neminovno rezultira boljim poslovnim rezultatima, na obostrano zadovoljstvo“, kazao je Aćić.