Srednjoškolke napravile mobilnu aplikaciju STEM FUN

Srednjoškolke napravile mobilnu aplikaciju STEM FUN

Edukacija
29.11.2018. / 29.11.2018.
Kako je sve počelo?

Lejla Omerović, Ines Madžak i Selma Kovačević, učenice su trećeg razreda gimnazije i od drugog razreda rade zajedno na razvoju moblinih aplikacija.

Sudjeluju na IT natjecanjima i doprinose poboljšanju slike o informacijskim tehnologijama u školama.

U aprilu ove godine Ines i Lejla su se prijavile na online natjecanje #TehnoMašta u organizaciji ITGirls, inicijative koja je podržana od Ujedinjenih nacija u Bosni i Hercegovini.

Predstavljale su ideju o mobilnoj aplikaciji i pobijedile na natjecanju.

Nakon toga, održale su prezentaciju svoje aplikacije u UN House pred organizatoricama iz ITGirls, ambasadorom Velike Britanije i drugim čelnicima iz UNICEF-a, UNDP-a i UN Woman-a.

Dobile su podršku da razvijaju mobilnu aplikaciju zajedno sa svojim timom STEM fun.

Kao mladi ljudi iz Bosne i Hercegovine sa 16 i 17 godina, uspjele su objaviti mobilnu aplikaciju na Google Play Store gdje je ista sada dostupna svima na svijetu.

A što je STEM fun?

Ova mobilna aplikacija je inovativno i originalno rješenje pomoću kojeg možete naučiti više o oblastima Science, Techonolgy, Engineering i Mathematics.

STEM fun mobilna aplikacija kreirana je iz četiri različite igrice i pitanjima u obliku kviza iz najmodernijih nauka.

Dovoljno je samo da se registrirate kao učenik osnovne ili srednje škole, pa ćete dobiti pitanja prilagođena samo vama.

Učenice su kreirale virtualne učionice gdje profesor može dodati pitanja i praviti učionice za svoje učenike.

Prvi uspjeh

Samo sedam dana nakon objavljivanja ova aplikacija je dostigla 4. mjesto po popularnosti na Google Play Store u kategoriji edukativne igrice.

Aplikacija je prepoznata od mnogih institucija, kompanija i medija.

Prezentacije su održane su na Internacionalnom univerzitetu u Sarajevu, u IT kompaniji SPARK u Mostaru, u co-working prostoru HUB387 u Sarajevu i na Europskoj noći istraživača u Banja Luci.


Pored toga, aplikacija je prezentirana putem medija i društvenih mreža.

Lejla, Ines i Selma uložile su dosta truda i znanja da bi ova aplikacija iz ideje prerasla u stvarnost.

Lejla je osmislila koncept aplikacije, njene funkcionalnosti, dizajn igrica i sve ono što korisnik može vidjeti u prvom planu.

Ines je radila na bazi pitanja i osmislila ih tako da svi mogu naučiti nešto novo.

Svako od pitanja, a njih je preko 300 u bazi podataka, ima ponuđene odgovore i dodatno objašnjenje na isto.

Selma je grafički dizajner ovog malog ali vrijednog tima i radila je na posebnom kreiranju crteža samo za ovu namjenu. Osmislila je kako će aplikacija izgledati i svaku ikonu prilagodila temi.