Globalne isporuke pametnih telefona, prema posljednjem istraživanju Counterpoint Market Monitora, smanjene su za 7% u drugom tromjesečju 2021. godine u odnosu na prvo tromjesečje ove godine. Razlog su nedostatak dijelova, prije svega poluvodiča te zbog pandemije covida-19 i problema s distributerima. U odnosu na drugo tromjesečje 2020. godine globalne isporuke pametnih telefona rasle su 19%.
Iako je Samsung zadržao vodeću poziciju, njegov je tržišni udio pao za više od 3% na 18% u drugom tromjesečju 2021. godine. Isporuke su pale zbog slabe sezonske potražnje u nekim od njegovih ključnih tržišta, poput Indije, srednja i Latinska Amerika i jugoistočna Azija, a uslijedio je i prekid proizvodnje u Samsungovim tvornicama u Vijetnamu zbog covid-19.
Xiaomi je imao najbolji kvartal u svojoj historiji jer je uspio povećati svoj tržišni udio u Kini, jugoistočnoj Aziji i Evropi.
Iako je Apple pao na treće mjesto, zabilježio je rekordne isporuke u drugom tromjesečju zahvaljujući stalnoj potražnji za svoju seriju iPhone 12.
OPPO i Vivo zadržali su svoja mjesta u prvih pet, dok se OPPO nastavio širiti na inozemna tržišta, a Vivo je uspio rasti na kineskom tržište drugo tromjesečje zaredom.
Globalni prihodi od isporuka pametnih telefona premašili su 96 milijardi američkih dolara, što je rast od 25% u odnosu na prethodnu godinu,.
Apple je u drugom tromjesečju zabilježio rekordni udio u prihodu od 4% zbog stalne potražnje za iPhoneom 12, a slijede ga Samsung, OPPO, Xiaomi i Vivo.
Međutim, Xiaomi je imao snažan kvartal i u rastu prihoda, postavši jedini brand među prvih pet koji kontinuirano povećava svoje prihode. Ostvario je najveći udio u prihodu od preko 9% zahvaljujući isporukama serije Redmi Note i serije Mi 11.
Xiaomi je prvi put prešao 50 miliona isporuka zahvaljujući kombinaciji premium uređaja i uređaja niske do srednje cijene. Nastavak rasta isporuka Xiaomija dogodio se unatoč padu isporuka u Indiji zbog širenja novih varijanti covida-19. Povećane isporuke ostvarene su u Evropi, jugoistočnoj Aziji te srednjoj i Latinskoj Americi gdje su Huawei i Samsung zabilježili pad. U Evropi Xiaomi je snažno rastao u isporukama uređaja srednje klase.
Xiaomi je u junu prodao više svojih pametnih telefona u svijetu od Samsunga i od Applea čime je prvi put na mjesečnoj razini postao tržišni lider, navodi u svojem najnovijem izvještaju Counterpoint. No, iako je postao broj 1 u svijetu Xiaomi je ukupno u drugom tromjesečju ove 2021. godine iza Samsunga.
Prije dolaska na globalnu lidersku poziciju Xiaomiu je bio tržišni lider jedno vrijeme samo u Indiji. Ove je godine u drugom tromjesečju prvi put prestigao Samsung u Evropi.
Prema iCounterpoinu, Xiaomijeva prodaja je u junu 2021. porasla 26% mjesečno, što ju čini najbrže rastućom markom pametnih telefona u nekom mjesecu. Xiaomi je također bio drugi brand na globalnom tržištu za drugi kvartal 2021. po prodaji, a kumulativno je prodao blizu 800 miliona pametnih telefona od 2011. godine.
Samsung je iskoristio ograničenja u ponudi Huaweija te prednost velike prodaje u Vijetnamu gdje inače proizvodi veliki dio svojih uređaja. Xiaomi je ipak tržišnu poziciju ojačao i u premium kategoriji pametnih telefona sa svojom Mi 11 serijom, a predstavio je i vodeći Mi 11 Ultra.
Xiaomi prema podacima za lipanj ove godine ima najveći tržišni udio u svijetu u prodaji pametnih telefona, njegov je tržišni udio 17,1%, slijedi Samsung na drugom mjestu sa 15,7% i Apple na trećem mjestu sa 14,3%. Očekivanja su kako će Xiaomi zadržati lidersku poziciju jer Samsung ove godine neće objaviti svoju novu seriju Note pametnih telefona a slijedeća njegova serija S uređaja slijedi za šest mjeseci.