TikTok pretiče Facebook po vremenu koje korisnici provode — u Americi 3x više od Instagrama

TikTok pretiče Facebook po vremenu koje korisnici provode — u Americi 3x više od Instagrama

Aplikacije
21.05.2021.

Izvještaj također navodi da vrijeme provedeno na mobilnim uređajima sada premašuje vrijeme provedeno u gledanju televizije. 

Amerikanci su tokom prethodne godine proveli više vremena na TikToku nego u Facebook aplikaciji, navodi novi izveštaj State of Mobile 2021, analitičarkse kompanije App Annie koja pruža pregled ključnih trendova i promjena u mobilnim aplikacijama. Amerikanci su mjesečno u prosjeku provodili oko 20 sati na TikToku, na Facebook aplikaciji oko 16, a na Instagramu nešto više od 6 sati. Facebook kao kompanija i dalje dominira na cjelokupnim listama korišctenja, jer Instagram, Messenger i WhatsApp ostaju u pet najčešče korištenih aplikacija, u smislu utrošenog vremena. 

Pored toga, novi podaci koje je objavio Appfigures ukazuju na to da Facebook-ova aplikacija u posljednjih 12 mjeseci bilježi sve manji broj mjesečnih preuzimanja. Aplikacije Facebook i Facebook Lite su u maju prošle godine imali 15 miliona instaliranja sedmično. Od aprila ove godine, taj broj je sada manji od 11 miliona, što je 23% manje preuzimanja za proteklih godinu dana. U međuvremenu, TikTok je u aprilu imao 52 miliona preuzimanja.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Također, eMarketer je ove nedjelje izvjestio da korisnici koji pripadaju generaciji Z sada koriste TikTok više nego Instagram u SAD-u. Ove godine TikTok će imati 37,3 miliona aktivnih mjesečnih korisnika generacije Z u poređenju sa 33,3 miliona koliko ih ima na Instagramu. Snapchat je i dalje vodeći, sa 42 miliona aktivnih mesečnih korisnika ove godine. Međutim, TikTok je u koraku da nadmaši i Snapchat, sa 89,7 miliona ukupnih aktivnih mjesečnih korisnika do 2023. godine.

S obzirom na tržišnu dominaciju Facebook-a, uspon TikToka je od posebnog značaja. Facebook je prošle godine uspio da zaustavi rast Snapchat-a (replicirajući Stories) i pobjedio je razne druge konkurente. Ali TikTok nastavlja da raste uprkos nedavnim zabranama, pravnim izazovima i istragama.