Drugi "Digital Graphic Fair" (DGF) - međunarodni sajam digitalnih grafičkih tehnologija i materijala biće održan 28. i 29. marta u prostoru Kamene kuće na tvrđavi Kastel u Banjaluci.
Regionalni zastupnici vodećih kompanija iz svijeta digitalnih grafičkih rješenja predstaviće najznačajnije novitete sa polja digitalnih grafičkih tehnologija i materijala. Zbog toga je ovogodišnji moto sajma: "Think a little bit digital".
"M studio design&print" iz Banjaluke ove godine je u ulozi organizatora cijelog projekta. Dizajn menadžer "M studija" i kreativni direktor sajma Draško Bošnjak posjetiocima će predstaviti autorsku izložbu primijenjenog grafičkog dizajna, koja će biti izvedena najsavremenijim tehnologijama digitalne štampe.
Misija čitavog projekta je edukacija i razvijanje svijesti kod umjetnika i stvaralaca, da kreativno pristupaju problemima i daju nova kreativna rješenja.
Društvena korist sajma ogleda se u pomjeranju kreativnih granica, povećanju produktivnosti i kvaliteta proizvodnje, unapređenja poslovanja.
Inicijativu za osnivanje DGF sajma 2017. godine pokrenuo je Slobodan Bobby Baltić, predvodnik kompanije "Carlos Signs", koji na polju grafičkog tržišta aktivno djeluje nepunih 20 godina. Sajam će tokom oba dana manifestacije biti otvoren za posjetioce od 10 do 18 sati.