Poznato je da se vlasnici online prodavnica služe raznim "trikovima" kako bi unaprijedili prodaju i potencijalne kupce naveli da što prije kliknu "Dodaj u korpu". U večini slučajeva su to stvarne akcije sa uključenim popustima, gratis artiklima ili besplatnom dostavom.
Često ćete vidjeti napomenu da za vrijednost narudžbe preko određenog iznosa ostvarujete pravo na besplatnu dostavu na kućnu adresu. To je u većini slučajeva opravdano jer prodavac ipak mora ostvariti potrebnu zaradu kako bi platio i troškove dostave.
Napredni web shopovi imaju i posebne alate koji prate stanje u magacinu i broj narudžbi pojedinačnih proizvoda, te po potrebi prave akcije, potpuno automatizirano. Tada uglavnom vidite poruku da popust na priozvod traje još nekoliko minuta, te vas animiraju da se što prije odlučite na kupovinu. Kada se proda dovoljna količina, prema zadanim parametrima, popust se ukida.
Osim iznad nabrojanih, validnih "trikova", pojedini nesavjesni prodavači prikazuju lažne popuste i ocjene korisnika. Tako je jedan programer pretraživajući proizvode na web shopu namijenjenom prodaji kozmetike i ženskih torbi uočio zanimljivu poruku. Naime, na stranici je bilo prikazano da taj isti proizvod trenutno gleda još 12 drugih korisnika. Broj se svako nekoliko sekundi mijenjao što je izazvalo sumnju u tačnost tog podatka.
Time su željeli prikazati veliko interesovanje za pomenuti proizvod, te navesti korisnike da što brže poruče, kako se ne bi deslilo da se proizvod rasproda.
Obzirom da se pomenuti korisnik bavi razvojem web stranica, otvorio je izvorni kod i pronašao dio koji nasumično prikazuje broj trenutnih posjeta, bez da se koriste stvarni podaci sa servera.
Korištenjem navedene ili drugih metoda za prikaz lažnih akcija će prije ili kasnije rezultirati gubljenjem reputacije, a samim time i kupaca.