LinkedIn razvija vlastiti servis namijenjen freelancerima

LinkedIn razvija vlastiti servis namijenjen freelancerima

Freelance Novosti
24.02.2021. / 24.02.2021.

LinkedIn već neko vrijeme razvija servis koji bi trebao povezivati freelancere i kompanije koje traže usluge poput dizajna, razvoja softvera i slično.

Poslovna društvena mreža u vlasništvu Microsofta LinkedIn u drugoj polovini godine namjerava lansirati novi servis koji će biti namijenjen freelancerima. Prema glasinama u vezi sa planovima kompanije, možemo očekivati usluge slične onima koje već pružaju kompanije poput Fivera i Upworka, odnosno putem LinkedIna u budućnosti omogućit će se jednostavno povezivanje osoba i kompanija koje traže neke poslovne usluge (poput npr. razvoja aplikacija i softvera, web-stranica, grafičkog dizajna itd.) i freelancera koji nude takve usluge.

S novim servisom koji bi se trebao zvati LinkedIn Marketplace u kompaniji očekuju porast broja korisnika, ali i, naravno, nove izvore prihoda na tržištu koje je u konstantnom rastu i koje je dobilo novi zamah s pandemijom.

Tokom prošle godine je zabilježen veliki porast korisnika LinkedIna koji su u svojim profilima napisali da su "open for business", a zabilježena je i veća ponuda i potražnja za različitim freelance uslugama među korisnicima te mreže, pogotovo u kategorijama pout marketinga, dizajna, razvoja softvera i slično, komentarisala je za medije glasnogovornica kompanije Suzi Owens. Potvrdila je kako će putem te društvene mreže korisnici u budućnosti dobiti nove mogućnosti putem koje će nuditi svoje usluge direktno sa svog profila na LinkedInu, iako nije direktno spominjala Marketplace.

Što se tiče veličine tržišta na koje ciljaju, dovoljno je pogledati prihode Fivera i Upworka koji su prošle godine ukupno porasli za 37% u odnosu na 2019. godinu te su iznosili oko 550 miliona dolara. LinkedIn je, naravno, ostvario puno veće prihode na račun pretplata na svoju mrežu, te oglašavanja, koji su dostigli skoro 9 milijardi dolara.

The Information prenosi kako je platforma za freelancere samo dio puno većeg plana Microsofta za LinkedIn koji uključuje digitalni novčanik u koji će korisnici moći pohranjivati novac i njime plaćati freelancere, te veće ulaganje u sadržaj.

Za sadržaj koji bi objavljivali profesionalci poput pisaca, konsultanata ili poduzetnika korisnici bi morali plaćati pretplatu ili bi dobili mogućnost plaćanja dobrovoljnih naknada, kao znak podrške za njihov rad.

Da ekipa iz Microsofta razmišlja u tom smjeru pokazuje i nedavna objava jednog od menadžera iz LinkedIna koji je na Twitteru objavio da kompanija zapošljava novi tim ljudi koji bi trebao pomoći kreatorima koji objavljuju sadržaj na toj mreži.