Konačno, krećemo na put izgradnje Authority Partners verzije 3.0.

Konačno, krećemo na put izgradnje Authority Partners verzije 3.0.

Kompanije Biznis
26.04.2022. / 26.04.2022.

Jedna od vodećih IT kompanija u BiH, Authority Partners d.o.o. Sarajevo, prepoznatljiva kao autoritet u kreiranju izvrsnih softverskih rješenja, u 2022. angažovat će se na proširivanju tehnologija na kojima rade i poboljšanju načina isporuke svojih usluga klijentima.

Kao dio globalne AP Grupacije u SAD, kompanija Authority Partners u BiH, osnovana prije 17. godina u Sarajevu, postigla je u posljednje tri godine izvrsne poslovne rezultate i sada se razvija u Authority Partners verziju 3.0., koju smatraju prirodnim napretkom kompanije.

Sa Aminom Karić, direktoricom Authority Partners d.o.o. Sarajevo razgovarali smo o poslovnim rezultatima ostvarenim u posljednje tri godine,faktorima koji su doveli do brzog rasta kompanije, društveno odgovornom poslovanju, planovima u 2022…

U posljednje tri godine Authority Partners (AP) je ostvario izvrsne poslovne rezultate. Možete li reći nešto o tome?

“Naš tim je u tom periodu narastao sa 200+ uposlenika, koji su većinom bili bazirani u SAD i BiH, na 500+ uposlenika lociranih u SAD, BiH i Turskoj, kao i u još 33 države svijeta. Gotovo smo udvostručili broj projekata, te povećali broj naših klijenata-partnera za 62.5%. Naš menadžment tim je također globalno narastao i radi iz šest zemalja svijeta.”

Šta sada predstavlja prioritet u razvoju kompanije?

“Konačno, sada krećemo na put izgradnje Authority Partners verzije 3.0. Ovo je revolucionarna promjena, koja ima za cilj integrisanje svega što smo naučili posljednjih godina, ali i usvajanje najsavremenijih IT biznis praksi.”

Možete li ukratko predstaviti Authority Partners?

“Authority Partners je globalna softverska kompanija, osnovana prije 24 godine u Irvine, California (SAD), sa tehnološkim centrom u Sarajevu (BiH), pokrenutim prije 17 godina i drugim u Istanbulu u Turskoj, pokrenutim prije dvije godine. Globalna AP porodica broji više od 500 ljudi iz 33 zemlje, pet kontinenata, koji rade u uredima i na daljinu.
Posvećeni smo odabiru najboljih IT profesionalaca globalno i isporuci rješenja koja pružaju značajnu transformaciju našim klijentima-partnerima. To osiguravamo kroz posvećen tim, težnju ka visokoj kvaliteti u okviru definisanog vremena i budžeta, edukacije, ISO certifikacije itd. Ključne vrijednosti kompanije su izvrsnost, rast i razvoj, stabilnost i društvena odgovornost, koje jasno definišu naš brend.”

Šta predstavlja misiju i viziju razvoja kompanije?

“Vizija osnivača Authority Partners-a, Maje i Erola Karabeg, je da na pravi način stvore kompaniju, koja će nam omogućiti da radimo ono što volimo. Authority Partners d.o.o. Sarajevo danas je prepoznatljiv po jedinstvenoj viziji da bude autoritet u kreiranju izvrsnih softverskih rješenja i vrijedan partner klijentima, što je snažno utkano u kulturu kompanije. Naša misija je da inspirišemo i omogućimo našim uposlenicima da kreiraju izvrsna tehnološka rješenja, rastući zajedno sa našim klijentima na putu uspjeha.”

Kakva je Vaša poslovna strategija?

“Authority Partners je kreirao dugoročan strateški plan koji uključuje globalni rast, kontinuirani razvoj novih proizvoda i usluga i operativnu izvrsnost za naše klijente i uposlenike. Mi biramo da se definišemo po integritetu, posvećenosti klijentima-partnerima i agilnom pristupu implementaciji. Naše ključne usluge su razvoj softvera, osiguravanje kvaliteta, sigurnost informacija i UX i vizuelni dizajn.”

Kako biste opisali brzi rast kompanije Authority Partners?

“Prije 24 godine otvorili smo kompaniju u SAD, a prije 17 godina tehnološki centar Sarajevo. Danas smo jaki za 500 IT profesionalaca koji rade sa pet kontinenata i iz 33 države svijeta.
Otvaranje AP tehnološkog centra u Sarajevu je bio logičan izbor s obzirom da su naši osnivači Maja i Erol Karabeg iz BiH i da su svoju prvu kompaniju otvorili u Mostaru 1990-tih.
Naš rast je bio organski i veoma smo sretni i zahvalni što sarađujemo sa sjajnim IT profesionalcima iz cijelog svijeta od samog početka. Kultura AP-a je bazirana na izvrsnosti, profesionalnom rastu i razvoju, stabilnosti i društvenoj odgovornosti, koji su nam pomogli da budemo gdje jesmo danas.”

Koje su ključne vrijednosti kompanije i politika kvalitete?

“Kultura AP-a je bazirana na izvrsnosti, profesionalnom rastu i razvoju, stabilnosti i društvenoj odgovornosti, koji su nam pomogli da budemo gdje jesmo danas
Kada su u pitanju klijenti, mi naša obećanja realizujemo veoma ozbiljno – u okviru budžeta, efikasno i na vrijeme, uz visoki kvalitet i efektivna rješenja.Osiguravanje stabilnog okruženja, u kojem možemo težiti ka izvrsnosti u svemu što radimo, fokus na podršku našim ljudima i klijentima da rastu i uspiju, postale su naše ključne vrijednosti.”

Koje inovativnosti  u poslovanju  su Vam  pomogle da prebrodite  krizu nastalu zbog pandemije COVID-19 ?

“Kao dio našeg strateškog rasta, odlučili smo angožovati više internacionalnih uposlenika u naše timove u 2018. godini. Ovaj globalni doseg je bio važan da napravimo vrlo snažnu metodologiju rada na daljinu i postao je još korisniji za naše klijente i nas, u vrijeme pandemije COVID-19.
Dok smo radili sa našim klijentima koji su bili pogođeni ovom krizom, naš tim za razvoj biznisa je ostvario saradnju sa nekolicinom novih klijenata iz različitih industrija i područja. U isto vrijeme bilo smo zauzeti zapošljavanjem i integracijom novih kolega. Zahvaljujući cijelom AP timu, uspjeli smo da nastavimo i ubrzamo naš rast.”

U kolikoj mjeri AP poklanja pažnju društveno odgovornom poslovanju?

“Kompanija je pokrenula AP Lab – Centar za talente i inovacije prije osam godina, sa namjerom da podrži mlade talente. Za osam godina programa, u okviru AP Laba održano je 29 trening sesija, za 373 polaznika, od kojih je 184 po završetku programa zaposleno u kompaniji.
Dugi niz godina podržavamo i misiju Bosana fondacije, a također, četiri godine za redom dodjeljujemo i Community Hero nagradu organizacijama i individuama za njihov izniman doprinos zajednici.
Prošle godine smo se sklopili partnerstvo sa UN Women, UNICEF i UNDP u vezi projekta Principi osnaživanja žena. Ponosno ističemo i da smo prvi sponzor “Leader Roots” programa u organizaciji Američke trgovačke komore u BiH.”

Šta u poslovnom smislu za AP donosi  2022. i da li očekujete poslovni rast?

“Kao organizacija, mi se razvijamo u Authority Partners verziju 3.0., koju vidimo kao prirodni napredak naše kompanije. Naravno, naše vrijednosti ostaju iste i dalje ćemo težiti ka izvrsnosti i osiguravati stabilno i inspirativno okruženje za naše ljude.
Također, prioritet će nam biti na proširivanju tehnologija na kojima radimo i poboljšanju načina na koji isporučujemo naše usluge. Slijedimo strategiju kontinuiranog rasta. Naši ciljevi su ambiciozni i jedva čekamo da vidimo kako se Authority Partners 3.0 oblikuje u narednim mjesecima i godinama.”

Razgovarala: Irena Vasić-Dobrić / Poslovne Novine