Startup IPification, koji razvija proizvod na polju mobilne provjere autentičnosti, pobijedio je u konačnom izdanju Elevator Lab Challenge-a u organizaciji Raiffeisen Bank International i Startita. Tim IPification već je osvojio titulu najboljeg startupa na lokalnom izdanju Elevator lab challenge za Srbiju, a ovaj put je, osim titule regionalnog pobjednika, osvojio i nagradu od dodatnih 5.000 eura za daljnji razvoj svog proizvoda.
Pored ukupne novčane nagrade od 10.000 eura, tim IPification imat će priliku predstaviti se i na međunarodnom Elevator Lab Demo day-u 2021. godine, mogućnost potencijalne saradnje s Raiffeisen grupom, kao i pristup 1,7 miliona klijenata iz regionalnih podružnica banke. Pored pobjedničkog tima, publici i žiriju predstavili su se i pobjednici lokalnih takmičenja za Bosnu i Hercegovinu i Hrvatsku, startupi Bobot i Identyum. Održano je i keynote predavanje u obliku fireside chat-a s Lianom Keserić, izvršnom direktoricom Raiffeisenbank Hrvatska.
IPification je startup koji teži da promijeni način na koji funkcioniše postupak mobilne provjere autentičnosti. Njihovo jedinstveno rješenje je vrlo jednostavno. Jednim klikom pomoću IP adrese identificiraju se tri najvažnija mrežna elementa: telefonski broj, SIM kartica i uređaj. Njihov proizvod za autentifikaciju već koriste 24 mobilna operatera sa 11 različitih tržišta.
“Mi smo oduševljeni. Sjajan je osjećaj da budete prepoznati od strane vodeće banke u regionu. Radujemo se što imamo priliku da radimo zajedno sa Raiffeisen bankom i, nadam se, implementiramo naše rješenje u cijeloj grupi kako bismo na prvom mjestu zaštitili njihove korisnike i stvorili najbolje korisničko iskustvo na mobilnoj platformi.” rekao je Stefan Kostić, izvršni direktor pobjedničkog startupa.
Timovi koji su se takmičili dali su ideje za različita rješenja. Bobot tim radi na platformi za kompanije i prodavce, gde kompanije koriste platformu da izračunaju i plate bonus svojim zaposlenim prodavcima. Tim Identyuma rješava problem složene infrastrukture bankarskog sistema. Njihovo rješenje je jedinstveno usmjeren digitalni identitet za krajnje korisnike putem
jedinstvenog API interfejsa.
Žiri koji je donio odluku o pobjedniku okupio je predstavnike Raiffeisen banke i stručnjake iz tehnološke i fintech industrije: Ištvan Kovač - menadžer za strateška partnerstva i ekosisteme u Raiffeisen Bank International u Beču; Maja Miljević - voditeljica Startup odjela, Maestral Solutions; Kenan Karčić - voditelj Centra za digitalno bankarstvo, Raiffeisen BANK dd Bosna i Hercegovina; Marko Ladika - direktor digitalnih proizvoda, Raiffeisen Bank Hrvatska; Petar Jovanović, zamjenik predsjednika Izvršnog odbora, Raiffeisen banka a.d. Beograd i Nebojša Đurđević - izvršni direktor, Inicijativa Digitalna Srbija.
Ovo je druga godina kako se takmičenje Elevator Lab Challenge organizuje na regionalnom nivou, a prvi put potpuno online. Ove godine regionalno takmičenje Elevator Lab Challenge bilo je dio Shift Money konferencije koja je prikazana u okviru fintech festivala u Singapuru.
Cjelokupno takmičenje dostupno je na video snimku ispod
Regionalni Elevator Lab Challenge sprovodila je Raiffeisen banka uz podršku organizacije Startit.
Raiffeisen BANK d.d. Bosna i Hercegovina je supsidijarno lice Raiffeisen Bank International AG, jedne od vodećih banaka u Srednjoj i Istočnoj Evropi te Austriji. Osnovana 1992. godine, danas je jedna od vodećih banaka u Bosni i Hercegovini. Mnogobrojna, kako domaća, tako i međunarodna priznanja, kao što su priznanja renomiranih magazina Global Finance, Euromoney te The Banker, potvrda su uspješnog poslovanja Banke. Investiranje u nove tehnologije, iskusno i educirano osoblje koje se stalno usavršava, naglasak na individualnom pristupu klijentu te uvođenje novih, savremenih proizvoda i usluga predstavljaju glavne faktore konkurentnosti Raiffeisen banke na bosanskohercegovačkom tržištu.
Raiffeisen grupu u Bosni i Hercegovini, pored Raiffeisen banke, čine Raiffeisen INVEST, Raiffeisen CAPITAL, Raiffeisen LEASING te RL ASSISTANCE. Raiffeisen grupacija 130 godina kombinuje ostvarenje finansijskog uspjeha sa društveno odgovornim poslovanjem, pri čemu ekonomska, ekološka i društvena odgovornost čine jednu cjelinu, slijedeći osnovne principe društvene solidarnosti, samopomoći i održivosti koje je uspostavio Friedrich Wilhelm Raiffeisen.