Infobip je prošle sedmice osvojio globalnu nagradu za najbolje mobilno rješenje u kategoriji COVID-19 Mobile Response na ovogodišnjoj dodjeli MEFFYS nagrada koju organizira Mobile Ecosystem Forum. Vodnjanska IT kompanija nagrađena je zahvaljujući vlastitom chatbot rješenju koje je kompanija besplatno implementirala za preko 45 ministarstava zdravstva u zemljama širom svijeta.
Infobip je tako u saradnji s WhatsAppom omogućio transparentnu i pravovremenu komunikaciju ministarstava zdravstva s građanima, a sve s ciljem sprječavanja širenja krivih i netačnih informacija vezanih uz koronavirus. Građani su mogli tako na jednom mjestu, putem javno dostupnog broja, odnosno chatbota na WhatsAppu, brzo i jednostavno dobiti provjerene i tačne informacije o koronavirusu, ali i najnovije obavijesti oko mogućnosti testiranja, putovanja ili lokalnih mjera.
"Od samog početka pandemije bili smo usmjereni na to da kao tehnološka tvrtka pomognemo državama i ministarstvima u postizanju efikasnije i kvalitetnije komunikacije sa stanovništvom. Naši zaposlenici i timovi uložili su velike napore, pogotovo u tom početnom periodu inicijative kada je bilo najpotrebnije, te smo u rekordnim vremenima ostvarili kontakte i implementirali naša chatbot rješenja diljem svijeta. Drago nam je da se naša solucija pokazala korisnom i uspješnom u velikom broju država", poručio je Silvio Kutić, izvršni direktor Infobipa.
Do sada je ukupno gotovo 5 miliona ljudi koristilo Infobipovo chatbot rješenje, a do sada je razmijenjeno 70 miliona poruka između ministarstava zdravstva zemalja uključenih u inicijativu i građana.
Godišnja dodjela MEFFYS nagrada, kako stoji na službenim stranicama organizatora, prepoznaje i ističe kompanije pionire mobilne komunikacije koje uvode nove trendove, tehnologije i poslovne modele unaprjeđujući globalni mobilni ekosistem u korist korisnika.