Facebook predstavio online kanal prodaje za male biznise - Facebook shop

Online kupovina i prodaja Biznis
19.05.2020. / 21.05.2020.

Facebook je danas predstavio "Facebook Shop", kanal koji poduzetnicima omogućava pokretanje online prodavnice na Facebooku, Instagramu i WhatsAppu.

Kreiranje Facebook Shopa je jednostavno i besplatno, a poduzetnici sami dodaju proizvode koje žele prodavati. Moguće je prilagoditi izgled i dojam svoje online prodavnice izborom naslovne fotografije i boja kojima će predstaviti svoj brend. To znači da svako ko želi nešto prodati, neovisno o veličini ili budžetu, može svoje poslovanje preseliti online i povezati se s kupcima.

Facebook Shopu se može pristupiti preko postojeće stranice na Facebooku ili profila na Instagramu. Korisnik može pretraživati kompletnu ponudu, označiti i snimiti proizvode koji ga zanimaju i potom napraviti narudžbu na internet stranici prodavača, ili putem privatnih poruka. 

Kao i u fizičkoj prodavnici, ukoliko kupcu prilikom kupovine zatreba pomoć ili dodatne informacije, moći će postaviti pitanje, zatražiti podršku ili pratiti status pošiljke slanjem poruke preko WhatsAppa, Messengera ili Instagram Directa.

Podržana Bosna i Hercegovina

Opcija je predstavljena danas a Bosna i Hercegovina je već podržana, uključujući i odabir domaće valute.

Facebook shop Bosna i HercegovinaPredstavljanje Facebook Shopa počinje danas i u narednim će mjesecima biti globalno dostupan. Facebook uz to ulaže i u razvoj dodatnih opcija za aplikacije poput Instagram Shopa, live kupovine i drugih koje će biti integrisane s Facebook Shopovima kako bi kupcima pomogle u pronalasku proizvoda koji bi ih mogli zanimati i olakšale im kupovinu.

 



Ovog će ljeta, prvo u Sjedinjenim Američkim Državama, Facebook predstaviti Instagram Shop, novi način za kupovinu proizvoda na Instagram Exploreu. Korisnici mogu potražiti inspiraciju u kolekcijama predstavljenima na shopu, pretraživati među odabranim proizvodima svojih omiljenih brendova ili dizajnera, suziti pretragu na određene kategorije poput Ljepote ili Doma te kupiti ono što im se sviđa, sve na jednom mjestu. Kasnije tokom godine u prostor za navigaciju bit će dodana i posebna sekcija kako bi korisnici Instagram Shopu mogli pristupiti samo jednim klikom.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD REKLAME


Ljudi već godinama koriste opciju live videa unutar Facebookovih aplikacija kako bi predstavili svoje proizvode, od trgovina cipelama koje tako najavljuju nove kolekcije do beauty influencerica koje uživo isprobavaju različite nijanse ruževa za usne, a sad im Facebook olakšava prodaju proizvoda u stvarnom vremenu. Prodavači, brendovi i dizajneri uskoro će moći označiti proizvode u svom Facebook Shopu ili katalogu prije nego što se uključe uživo i ti će proizvodi biti prikazani u dnu videa kako bi korisnici jednostavnim klikom saznali više o njima ili obavili kupovinu. Ta se opcija već testira na Facebooku i Instagramu i u narednim će mjesecima biti još dostupnija.

Klub lojalnosti

Facebook testira i opcije kojim bi omogućio korisnicima da lakše dođu do nagrada kroz različite programe lojalnosti, npr. sakupljanje bodova u lokalnom kafiću. Programi lojalnosti u kojima učestvuju bili bi povezani s njihovim korisničkim računom pri čemu bi na jednostavan način mogli pratiti stanje svojih bodova. Kompanija istražuje i kako može pomoći malim poduzetnicima u kreiranju, upravljanju i promovisanju programa lojalnosti u svom Facebook Shopu.

Facebook također usko sarađuje s partnerima kao što su Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Channel Advisor, CedCommerce, Cafe24, Tienda Nube i Feedonomics kako bi malim poduzetnicima pružio podršku koja im je potrebna. Spomenute organizacije imaju najpopularnije alate kojima mogu pomoći malim poduzetnicima u pokretanju i vođenju, te preseljenju poslovanja na internet, a sad će im pomagati u kreiranju i razvoju njihovih Facebook Shopova i korištenju drugih komercijalnih alata koje im Facebook stavlja na raspolaganje.

U Facebooku se nadaju da će novim alatima pomoći malim poduzetnicima da se lakše nose s trenutnim pritiskom te olakšati svim poduzetnicima pripremu za izazove koje budućnost tek donosi.