FACEBOOK je predstavio novi logo koji predstavlja kompaniju u sklopu koje su i Facebook i Instagram i WhatsApp i ostali.
Logo je veoma jednostavan i animiran - riječ Facebook ispisana je velikim slovima, prikazana u različitim bojama, odnosno bojama aplikacija koje kompanija Facebook obuhvata (zeleno za WhatsApp, ružičasto za Instagram...).
"Htjeli smo napraviti razliku između aplikacije i kompanije", objasnili su iz Facebooka.
Logo bi se trebao početi koristiti sljedeće sedmice i bit će umetnut u sve proizvode i aplikacije nad kojima Facebook ima vlasništvo te u promotivne materijale.
Dosad su iz Facebooka za sve koristili prepoznatljivi logo društvene mreže Facebook, no u 15 godina postojanja Facebook je postao mnogo više od samo društvene mreže pa su zatražili i novi način predstavljanja.
"Ljudi moraju znati koja kompanija stoji iza proizvoda koji koriste", objasnio je ovaj potez Antonio Lucio iz Facebooka na Newsroomu kompanije.
Na društvenoj mreži Facebook će ostati dosadašnji logo.