Bosanskohercegovačke IT firme trebale bi praviti svoje proizvode i plasirati ih na tržište, a ne samo prodavati inžinjerske sate, istaknuto je danas na predavanju u Biznis centru bh. dijsapore u Sarajevu.
Poduzetnik i predavač Elvir Čaušević, govoreći o temi "Razvijanje vlastite proizvodnje umjesto naplaćivanja radnih sati", istaknuo je da je potrebno "upakovati" proizvod od onoga što firme već proizvode, obraditi marketinški i stvoriti brend, te plasirati ga na tržište.
"Mnoge naše firme rade od projekta do projekta po zahtjevu klijenta, npr. od 7. do 12. tačke razvoja njihovog proizvoda, a trebali bi da rade sve od prve do stote tačke razvoja i plasiraju svoj proizvod na tržište", pojasnio je Čaušević.
Naveo je da bi najbolje da se IT firme u BiH uvežu sa marketinškim firmama, a potom i sa bh. dijasporom radi podrške razvoju firmi i plasiranja proizvoda u inostranstvo.
Armin Alijagić iz Biznis centra bh. dijsapore naglasio je da, osim informacija i podrške koju pružaju investitorima iz dijaspore, organizuju i ovakva predavanja putem kojih žele da aktiviraju finansijske resurse iz dijspore i iskoriste iskustva koja su tamo stekli.
"Ovo je već treća radionica i želimo da nastavimo s ovim aktivnostima kako bi Biznis centar bh. dijsapore učinili mjestom okupljanja domaćih privrednika i investitora iz dijaspore koji su voljni da prenesu svoja znanja", kazao je Alijagić.
Predavanje je organizovano uz podršku USAID 'Diaspora Invest' projekta.