ISKORISTI PRILIKU I POSTANI
SERVICE DESK SPECIALIST
u Sektoru IT – Informacione tehnologije, IT – RUN, IT Podrška korisnicima
Što ti nudimo?
- Izazovno radno okruženje u jednom od najvećih IT bankarskih timova
- Mogućnost učenja i rada sa najmodernijim razvojnim i integracijskim tehnologijama
- Razmjenu iskustava i znanja na internacionalnom nivou
- Sudjelovanje u inovativnim IT projektima primjenjujući agilne metodologije
- Stručne edukacije (lokalne i inozemne)
- Individualni razvojni plan karijere
Izađi iz zone komfora i učini prvi korak ka promjeni! Zaključno sa 05.09.2019.,
prijavi se na ovaj oglas slanjem prijave na mail
amina.surkovic-std@raiffeisengroup.ba!
Ko smo mi?U organizaciji Raiffeisen banke djeluje interni IT sektor čiji je cilj pružiti podršku ostalim poslovnim funkcijama u realizaciji ciljeva uz efikasno, pouzdano i inovativno kreiranje IT procesa i usluga.
Kreiramo ugodnu radnu atmosferu koja zaposlenicima pruža mogućnost rada u struktuiranom okruženju s otvorenošću za implementaciju novih tehnologija. Imajući na umu potrebe naših klijenata, nastojimo isporučiti visokokvalitetne usluge kroz primjenu fleksibilnih i inovativnih tehnoloških rješenja. Interpersonalni odnosi važni su nam koliko i tehnička znanja, stoga potičemo razmjenu znanja iz različitih IT oblasti na lokalnom i internacionalnom nivou.
Poželjno je da kandidat posjeduje:- VSS tehničkog smjera sa minimalno 2 godine radnog iskustva na poslovima IT podrške korisnicima ili SSS tehničkog smjera sa minimalno 3 godine radnog iskustva na poslovima IT podrške korisnicima;
- Poznavanje IT okruženja u Bankarskom sektoru;
- Poznavanja IT tehnologija i trendova;
- Poznavanje ITIL procesa;
- Poznavanje specifičnosti IT sistema koji se koriste u Banci;
- Izražen integritet i povjerenje;
- Fleksibilnost i spremnost na rad u uslovima vremenske ograničenosti;
- Izražena sposobnost za timski rad i rješavanje konfliktnih situacija;
- Izražena vještina efikasnog rješavanja problema, kao i pristupačnost, samoinicijativa, upornost i otvorenost u prijenosu informacija;
- Usmjerenost i fokus na rezultate;
- Izražene vještine situacijskog učenja;
- Usmjerenost na osobni razvoj;
- Aktivno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu.
Rezime ključnih odgovornosti:
- Administrira sistemski i aplikativni software kao i software u domenu rada Grupe;
- Učestvuje u incident, request, release management procesu u skladu s dodjeljenim ovlaštenjima;
- Izvještava o definisanim KPI-evima i AD HOC izvještajima za ITIL procese u domeni Grupe;
- Aktivno koristi MS SQL tehnologije u dijelu pisanja SQL query-a za potrebe izvještavanja;
- Odgovoran za neometan rad i dostupnost servisa u domeni korisničkih i perifernih uređaja;
- Instalira PC-eve (fizičke, virtuelne) i prateće periferalne uređaje prema zahtjevima;
- Inicira razvoj alata za podršku request management i incident management procesa te zajedno sa Service Desk Managerom upravlja navedenim procesima unutar RBBH;
- Pruža podršku u vidu specijalističkih znanja te je zajedno sa Service Desk Managerom mentorira nove uposlenike Grupe;
- Instalira i stavlja u funkciju korisničku IT opremu te administrira i otklanja neispravnosti u radu iste;
- Utvrđuje status funkcionalne upotrebljivosti IT opreme i predlaže otpis IT opreme iz domena Grupe;
- Učestvuje u ažuriranju internih procedura i uputstava te dokumentuje poznata rješenja u interni knowledge base;
- Odgovoran je za nadzor rada s ugovornim partnerima iz djelokruga rada Grupe;
- Rješava korisničke zahtjeve samostalno te predlaže poboljšanja u procesu rješavanja;
- Učestvuje u premještanju korisničke IT opreme u domenu nadležnosti Grupe;
- Učestvuje u radu Grupe u II smjeni;
- Učestvuje u procesu monitoring-a noćnih jobova i alertinga prema zainteresovanim stranama u IT-u.
Kandidati koji uđu u uži izbor, a prije odgovarajućeg intervjua, bit će pozvani da pristupe pismenom testu općih sposobnosti i testu engleskog jezika. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati. Informacije možete dobiti na stranici
www.raiffeisenbank.ba ili na kontakt telefon: 033/287-866.
Napomena: Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor!
KEYWORDS: Administracija sistemskih i aplikativnih software-a; Incident, request, release management; My SQL tehnologije; Rješavanje korisničkih zahtjeva