Service Desk Specialist

ISKORISTI PRILIKU I POSTANI

SERVICE DESK SPECIALIST

u Sektoru IT – Informacione tehnologije, IT – RUN, IT Podrška korisnicima

Što ti nudimo?

  • Izazovno radno okruženje u jednom od najvećih IT bankarskih timova
  • Mogućnost učenja i rada sa najmodernijim razvojnim i integracijskim tehnologijama
  • Razmjenu iskustava i znanja na internacionalnom nivou
  • Sudjelovanje u inovativnim IT projektima primjenjujući agilne metodologije
  • Stručne edukacije (lokalne i inozemne)
  • Individualni razvojni plan karijere

Izađi iz zone komfora i učini prvi korak ka promjeni! Zaključno sa 05.09.2019., prijavi se na ovaj oglas slanjem prijave na mail amina.surkovic-std@raiffeisengroup.ba!

Ko smo mi?

U organizaciji Raiffeisen banke djeluje interni IT sektor čiji je cilj pružiti podršku ostalim poslovnim funkcijama u realizaciji ciljeva uz efikasno, pouzdano i inovativno kreiranje IT procesa i usluga.
Kreiramo ugodnu radnu atmosferu koja zaposlenicima pruža mogućnost rada u struktuiranom okruženju s otvorenošću za implementaciju novih tehnologija. Imajući na umu potrebe naših klijenata, nastojimo isporučiti visokokvalitetne usluge kroz primjenu fleksibilnih i inovativnih tehnoloških rješenja. Interpersonalni odnosi važni su nam koliko i tehnička znanja, stoga potičemo razmjenu znanja iz različitih IT oblasti na lokalnom i internacionalnom nivou.

Poželjno je da kandidat posjeduje:

  • VSS tehničkog smjera sa minimalno 2 godine radnog iskustva na poslovima IT podrške korisnicima ili SSS tehničkog smjera sa minimalno 3 godine radnog iskustva na poslovima IT podrške korisnicima;
  • Poznavanje IT okruženja u Bankarskom sektoru;
  • Poznavanja IT tehnologija i trendova;
  • Poznavanje ITIL procesa;
  • Poznavanje specifičnosti IT sistema koji se koriste u Banci;
  • Izražen integritet i povjerenje;
  • Fleksibilnost i spremnost na rad u uslovima vremenske ograničenosti;
  • Izražena sposobnost za timski rad i rješavanje konfliktnih situacija;
  • Izražena vještina efikasnog rješavanja problema, kao i pristupačnost, samoinicijativa, upornost i otvorenost u prijenosu informacija;
  • Usmjerenost i fokus na rezultate;
  • Izražene vještine situacijskog učenja;
  • Usmjerenost na osobni razvoj;
  • Aktivno poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu.

Rezime ključnih odgovornosti:

  • Administrira sistemski i aplikativni software kao i software u domenu rada Grupe; 
  • Učestvuje u incident, request, release management procesu u skladu s dodjeljenim ovlaštenjima;
  • Izvještava o definisanim KPI-evima i AD HOC izvještajima za ITIL procese u domeni Grupe;
  • Aktivno koristi MS SQL tehnologije u dijelu pisanja SQL query-a za potrebe izvještavanja;
  • Odgovoran za neometan rad i dostupnost servisa u domeni korisničkih i perifernih uređaja;
  • Instalira PC-eve (fizičke, virtuelne) i prateće periferalne uređaje prema zahtjevima;
  • Inicira razvoj alata za podršku request management i incident management procesa te zajedno sa Service Desk Managerom upravlja navedenim procesima unutar RBBH;
  • Pruža podršku u vidu specijalističkih znanja te je zajedno sa Service Desk Managerom mentorira nove uposlenike Grupe;
  • Instalira i stavlja u funkciju korisničku IT opremu te administrira i otklanja neispravnosti u radu iste;
  • Utvrđuje status funkcionalne upotrebljivosti IT opreme i predlaže otpis IT opreme iz domena Grupe;
  • Učestvuje u ažuriranju internih procedura i uputstava te dokumentuje poznata rješenja u interni knowledge base;
  • Odgovoran je za nadzor rada s ugovornim partnerima iz djelokruga rada Grupe;
  • Rješava korisničke zahtjeve samostalno te predlaže poboljšanja u procesu rješavanja;
  • Učestvuje u premještanju korisničke IT opreme u domenu nadležnosti Grupe;
  • Učestvuje u radu Grupe u II smjeni;
  • Učestvuje u procesu monitoring-a noćnih jobova i alertinga prema zainteresovanim stranama u IT-u.

Kandidati koji uđu u uži izbor, a prije odgovarajućeg intervjua, bit će pozvani da pristupe pismenom testu općih sposobnosti i testu engleskog jezika. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati. Informacije možete dobiti na stranici www.raiffeisenbank.ba ili na kontakt telefon: 033/287-866.

Napomena: Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor!

KEYWORDS: Administracija sistemskih i aplikativnih software-a; Incident, request, release management; My SQL tehnologije; Rješavanje korisničkih zahtjeva

ZAPOŠLJAVATE IT KADAR?

Objavite oglas koji će doći do precizno odabranih kandidata u kratkom vremenskom periodu

OBJAVI OGLAS