Application Support Administrator

Datum objave: 08.03.2019.
Raiffeisen BANK d.d. BiH Sarajevo
Ovo je stariji oglas za posao i moguće je da više nije važeći. Listu aktivnih oglasa za poslove pogledajte ovdje. Napomena: Većina kompanija je u stalnoj potrazi za novim kadrovima pa možete poslati CV i na ovaj oglas kako bi vas evidentirali i razmotrili prijavu.
U organizaciji Raiffeisen banke djeluje interni IT sektor čiji je cilj pružiti podršku ostalim poslovnim funkcijama u realizaciji ciljeva uz efikasno, pouzdano i inovativno kreiranje IT procesa i usluga. Kreiramo ugodnu radnu atmosferu koja zaposlenicima pruža mogućnost rada u struktuiranom okruženju s otvorenošću za implementaciju novih tehnologija. Imajući na umu potrebe naših klijenata, nastojimo isporučiti visokokvalitetne usluge kroz primjenu fleksibilnih i inovativnih tehnoloških rješenja.

Interpersonalni odnosi važni su nam koliko i tehniča znanja, stoga potičemo internu razmjenu znanja uz mogućnost upoznavanja IT stručnjaka na lokalnom i internacionalnom nivou. U potrazi smo za novim članom grupe IT Upravljanje aplikacijama koji će biti drugi nivo podrške za interno razvijene, kao i za eksterne aplikacije u Raiffeisen okruženju.

Ukoliko si spreman/a za upoznavanje, nadgledanje i održavanje rada aplikacija te za identificiranje i rješavanje problema u radu istih, ohrabrujemo te da se prijaviš na oglas za prijem u radni odnos uz probni rad na radno mjesto:

Application Support Administrator
Raiffeisen BANK dd Bosna i Hercegovina,
Lokacija rada: Sarajevo

Kvalifikacije:

  • VSS- elektrotehnički fakultet ili SSS – tehničkog smjera;
  • Minimalno 4 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Proaktivnost, fleksibilnost i spremnost na rad u uslovima vremenske ograničenosti;
  • Dobre analitičke vještine;
  • Odlične organizacijske vještine i upravljanje prioritetima;
  • Srednji nivo poznavanja engleskog jezika u govoru i pismu.

Rezime ključnih odgovornosti:

  • Nadgleda i održava rad aplikacija, prati logove i komunicira s dobavljačima (internim ili eksternim);
  • Evidentira problem u radu aplikacija, rješava problem ili delegira na treći nivo podrške;
  • Komunicira sa korisnicima aplikacija preko definisanih kanala;
  • Sarađuje sa tehničkim management-om u cilju definisanja najefikasnijih rješenja uzimajući u obzir tehnologije i troškove;
  • Izvještava Application manager-a o radu aplikacija, incidentima i problemima;
  • Evidentira performanse aplikativnih rješenja i analizira moguća poboljšanja, te predlaže mjere koje mogu dovesti do poboljšanja rada aplikacija;
  • Dokumentuje rad aplikacija i probleme u radu aplikacija;
  • Po potrebi, učestvuje u radu drugih organizacionih jedinica na projektima koji se tiču aplikativne arhitekture;
  • Pomaže u instaliranju odgovarajućeg hardvera i softvera, zajedno sa svojim nadređenim mentorom, a u saradnji sa ostalim org. jedinicama unutar IT Sektora;
  • Vodi računa o pravilnoj upotrebi i stavljanju u funkciju aplikacija za pripadajuće procesing centre i ostale pripadajuće satelitske sisteme Banke, a po dostavljenoj dokumentaciji od strane isporučioca software-a;
  • Obavještava nadređenog o potrebama intervencije i vodi evidenciju prijavljenih i otklonjenih kvarova;
  • Izrađuje i podnosi nadređenom sedmične i mjesečne izvještaje o stanju servisa po lokacijama i prijavljenim odnosno izvršenim intervencijama;
  • Vrši poslove monitoringa i odgovarajući alerting za pripadajuće procesing centre i satelitske sisteme Banke, a na osnovu dostupne tehničke dokumentacije te preciznih uputstava od nadređenog;
  • Učestvuje u procesu otklanjanja greški kod procesa koji se javljaju u procedurama vezanim za procesing centre i satelitske sisteme Banke, a na osnovu preciznih uputstava od strane nadređenog;
  • Učestvuje u izradi pripadajuće dokumentacije za procesing centre, DWH i satelitske sisteme Banke sa preciznim uputstvima od strane nadređenog;
  • Dokumentuje i čuva podatke relevantne za sistem bezbjednosti (passworde, podatke o enkripciji, primijenjene polise i pravila bezbjednosti) po usvojenim sigurnosnim procedurama Banke;
  • Dokumentacija i sigurnosno pohranjivanje (backup) arhiviranih podataka;
  • Održava i dopunjuje „bazu znanja“ podrške aplikacijama.

Oglas ostaje otvoren do 08.04.2019. godine.

Prijava za predmetnu poziciju možete dostaviti na email adresu: amina.surkovic-std@raiffeisengroup.ba, a ista treba da sadrži:
  1. Biografiju;
  2. Pismo motivacije sa naznačenom pozicijom za koju se aplicira.

Kandidati koji uđu u uži izbor, a prije odgovarajućeg intervjua, bit će pozvani da pristupe pismenom testu općih sposobnosti i testu engleskog jezika. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.

Informacije možete dobiti na stranici www.raiffeisenbank.ba ili na kontakt telefon: 033/287-866
Napomena: Samo kandidati koji uđu u uži izbor će biti kontaktirani.
Raiffeisen BANK d.d. BiH Vidi profil

Ostali oglasi

Najnoviji oglasi drugih kompanija

Zapošljavate IT kadar?

Objavite oglas koji će doći do precizno odabranih kandidata u kratkom vremenskom periodu

Objavi oglas besplatno