inMotion je kompanija sa sjedištem u Bosni i Hercegovini koja je počela s radom u Februaru 2017. godine. Trenutno imamo oko 200 zaposlenih koji su rasprostranjeni u našim uredima u Sarajevu, Bihaću, Tuzli i Velikoj Kladuši. Odlična vijest je da kontinuirano rastemo i stalno primamo nove članove tima. Rad kompanije se bazira na pružanju rješenja za koordinaciju transporta između vozača i kompanija kojima su potrebne usluge prevoza različitih vrsta tereta. Koordinaciju vršimo za sve oblike transporta – kopneni, vodeni, zračni i obavlja se isključivo na američkom tržištu.
inMotion se zalaže za sve najbolje što SAD predstavlja u pogledu rasta karijere, profesionalnosti, kvalifikacija i vještina te sposobnosti prilagođavanja dinamičnom inostranom tržištu. Naša dugogodišnja i dugoročna baza klijenata i operatera potvrđuje naš kvalitet kao poželjnog partnera na američkom tržištu, što dovodi do konstantnog rasta broja zaposlenih u Bosni i Hercegovini. Naše radno vrijeme je od 14:00 do 23:00 sati jer je prilagođeno američkom radnom vremenu.
Glavna odgovornost naših Transport Kordinatora je koordinacija cjelokupnog procesa komunikacije između vozača i kompanija kojima je potreban prevoz tereta. Proces uključuje:
Kako bi se cijeli proces odvijao nesmetano, kontinuirano radimo sa našim agentima sa ciljem podizanja profesionalne komunikaciju na napredni nivo, sticanja vještina rukovođenja, organizacije i koordinacije. Naši zaposlenici imaju slobodu da rade samostalno ili budu dio tima. Prednost rada u inMotion kompaniji je dinamično radno okruženje i mogućnost napredovanja. Trudimo se da postignemo ugodnu radnu atmosferu dajući do znanja zaposlenicima da imaju našu podršku u svakoj situaciji u kojoj se mogu naći.