Što ti nudimo?
- Izazovno radno okruženje u jednom od najvećih IT bankarskih timova
- Mogućnost učenja i rada sa najmodernijim razvojnim i integracijskim tehnologijama
- Razmjenu iskustava i znanja na internacionalnom nivou
- Sudjelovanje u inovativnim IT projektima primjenjujući agilne metodologije
- Stručne edukacije (lokalne i inozemne)
- Individualni razvojni plan karijere
Ko smo mi?
U organizaciji Raiffeisen banke djeluje interni IT sektor čiji je cilj pružiti podršku ostalim poslovnim funkcijama u realizaciji ciljeva uz efikasno, pouzdano i inovativno kreiranje IT procesa i usluga. Kreiramo ugodnu radnu atmosferu koja zaposlenicima pruža mogućnost rada u struktuiranom okruženju s otvorenošću za implementaciju novih tehnologija. Imajući na umu potrebe naših klijenata, nastojimo isporučiti visokokvalitetne usluge kroz primjenu fleksibilnih i inovativnih tehnoloških rješenja.
Interpersonalni odnosi važni su nam koliko i tehnička znanja, stoga potičemo razmjenu znanja iz različitih IT oblasti na lokalnom i internacionalnom nivou.
Poželjne kvalifikacije:
- VSS – ekonomskog ili tehničkog smjera,
- 4 godine radnog iskustva u IT na poslovima biznis analize, upravljanje zahtjevima i upravljanje odnosima s korisnicima;
- Odlično poznavanje bankarskih proizvoda i bankarskih procesa;
- Odlično poznavanje projektnih metodologija;
- Poznavanje SOA principa;
- Posjedovanje iskustva u vođenju IT projekata;
- Proaktivnost, fleksibilnost i spremnost na rad u uslovima vremenske ograničenosti;
- Odlične interpersonalne i komunikacijske vještine;
- Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu.
Rezime ključnih odgovornosti:
Bussines Relationship Mgmt
- Predstavlja centralnu tačku prema svim poslovnim/korisničkim zahtjevima za izmjenama informacionog sistema RBBH;
- Upravljanje biznis očekivanjima IT usluga;
- Promovisanje IT mogućnosti poslovnoj strani;
- Podrška poslovnoj strani tokom prioritizacije i kreiranja projektnog portfolia;
- Redovno i transparentno izvještavanje poslovne strane o progresu implementacije rješenja;
- Definisanje, implementacije, održavanje i ukidanje nivoa servisa i ugovora o nivoima servisa između biznisa i IT-a;
- Upravljanje portfoliom servisa (Service portfolio management).
Business Analysis
- Odgovara za razumijevanje između poslovnih jedinica, tehnologije, testiranja i timova podrške;
- Odgovoran za potpunu, konzistentnu i jasnu specifikaciju poslovnih zahtjeva koja je usaglašena sa svim ključnim stakeholder-ima i dovoljno detaljna za dalju implementaciju;
- Struktuira funkcionalne zahtjeve definisane od strane biznis vlasnika i usmjerava ih kroz definisanje funkcionalnih specifikacija;
- Odgovara za primjenu acceptance testove;
- Odgovoran za prioritizaciju zahtjeva (uskađeno sa vlasnicima i project manager-ima).
IT Service Catalogue Management
- Definisanje, implementiranje, održavanje i kontinuirano unapređenje kataloga IT servisa i okvira za Upravljanje servisima (kvalitet item-a pojedinačnih servisa);
- Redovno usklađivanje i razmjena informacija sa upravljanjem konfiguracijama;
- Objavljivanje kataloga servisa prema internim IT i biznis stakeholdeima;
- Podrška IT servis managerima u definisanju SLA/OLA/UC.
Izađi iz zone komfora i učini prvi korak ka promjeni! Zaključno sa 05.11.2020., prijavi se na ovaj oglas slanjem prijave na mail: ema.komljen@raiffeisengroup.ba
Kandidati koji uđu u uži izbor, a prije odgovarajućeg intervjua, bit će pozvani da pristupe pismenom testu općih sposobnosti i testu engleskog jezika. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Napomena: Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor!