Application Support Manager

aplikativna podrška obuka radnika
Datum objave: 30.04.2020.
Raiffeisen BANK d.d. BiH Sarajevo

Što ti nudimo?

  • Izazovno radno okruženje u jednom od najvećih IT bankarskih timova
  • Mogućnost učenja i rada sa najmodernijim razvojnim i integracijskim tehnologijama
  • Razmjenu iskustava i znanja na internacionalnom nivou
  • Sudjelovanje u inovativnim IT projektima primjenjujući agilne metodologije
  • Stručne edukacije (lokalne i inozemne)
  • Individualni razvojni plan karijere

Ko smo mi?

U organizaciji Raiffeisen banke djeluje interni IT sektor čiji je cilj pružiti podršku ostalim poslovnim funkcijama u realizaciji ciljeva uz efikasno, pouzdano i inovativno kreiranje IT procesa i usluga. Kreiramo ugodnu radnu atmosferu koja zaposlenicima pruža mogućnost rada u struktuiranom okruženju s otvorenošću za implementaciju novih tehnologija.

Imajući na umu potrebe naših klijenata, nastojimo isporučiti visokokvalitetne usluge kroz primjenu fleksibilnih i inovativnih tehnoloških rješenja. Interpersonalni odnosi važni su nam koliko i tehnička znanja, stoga potičemo razmjenu znanja iz različitih IT oblasti na lokalnom i internacionalnom nivou.

Izađi iz zone komfora i učini prvi korak ka promjeni! Zaključno sa 09.05.2020., prijavi se na ovaj oglas slanjem prijave na mail emina.tabakovic@raiffeisengroup.ba!

Poželjne kvalifikacije:

  • VSS - elektrotehnički fakultet ili SSS – tehničkog smjera;
  • Minimalno 4 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima, uključujući rad sa developerskim alatima;
  • Iskustvo u segmentu analize i otklanjanja problema u radu informacionog sistema;
  • Srednji nivo poznavanja engleskog jezika u govoru i pismu.

Rezime ključnih odgovornosti:

  • Preuzima odgovornost vođe tima, donosi odluke i odgovara za donešene odluke ispred application management tima;
  • Obezbjeđuje podršku timu kod rješavanja specifičnih problema aplikativne prirode;
  • Uključuje se u komunikaciju sa korisnicima u vezi sa performansama aplikacija i definisanja potreba poslovne strane;
  • Obavlja Cost-Benefit analizu aplikativnih rješenja;
  • Planira rješavanje zadataka iz domena unapređenja IT sistema;
  • Odgovoran za pripremu uputstava i priručnika koji se tiču aplikativne podrške;
  • Planira komunikaciju sa korisnicima, participantima u pripadajućem IS-u;
  • Analiza i troubleshooting eventa iz sistemskih logova iz domena svojih stručnih kompetencija, uključena eskalacija prema pripadajućoj tehničkoj podršci;
  • Odgovoran za održavanje „baze znanja“ podrške aplikacijama;
  • Prijedlog izmjene aplikativnih rješenja u cilju otklanjanja grešaka i podizanje performansi programskih rješenja koja se nalaze u eksploataciji;
  • Učestvuje u procesu uključivanja, upućivanja u rad i obučavanju novih radnika jedinice;
  • Priprema i realizacija projekata iz domena svojih stručnih kompetencija;
  • Odgovoran za proaktivan monitoring i odgovarajući alerting za pripadajuće procesing centre, DWH i satelitske sisteme Banke.


Kandidati koji uđu u uži izbor, a prije odgovarajućeg intervjua, bit će pozvani da pristupe pismenom testu općih sposobnosti i testu engleskog jezika. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.

Napomena:
Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor!

Održavanje aplikacija; Drugi nivo podrške za interno razvijene i eksterno kupljene aplikacije; Poznavanje aplikacija na ekspertnom nivou i upravljanje application management procesom