Senior IT Biznis analitičar

Senior
Datum objave: 16.03.2020.
Raiffeisen BANK d.d. BiH Sarajevo
Ovo je stariji oglas za posao i moguće je da više nije važeći. Listu aktivnih oglasa za poslove pogledajte ovdje. Napomena: Većina kompanija je u stalnoj potrazi za novim kadrovima pa možete poslati CV i na ovaj oglas kako bi vas evidentirali i razmotrili prijavu.

ISKORISTI PRILIKU I POSTANI
SENIOR IT BIZNIS ANALITIČAR
u Sektoru IT – Informacione tehnologije, IT Upravljanje i Biznis analiza / IT Biznis analiza

Što ti nudimo?

  • Izazovno radno okruženje u jednom od najvećih IT bankarskih timova
  • Mogućnost učenja i rada sa najmodernijim razvojnim i integracijskim tehnologijama
  • Razmjenu iskustava i znanja na internacionalnom nivou
  • Sudjelovanje u inovativnim IT projektima primjenjujući agilne metodologije
  • Stručne edukacije (lokalne i inozemne)
  • Individualni razvojni plan karijere

Izađi iz zone komfora i učini prvi korak ka promjeni! Zaključno sa 24.03.2020., prijavi se na ovaj oglas slanjem prijave na mail vahida.sofic-std@raiffeisengroup.ba!

Ko smo mi?

U organizaciji Raiffeisen banke djeluje interni IT sektor čiji je cilj pružiti podršku ostalim poslovnim funkcijama u realizaciji ciljeva uz efikasno, pouzdano i inovativno kreiranje IT procesa i usluga. Kreiramo ugodnu radnu atmosferu koja zaposlenicima pruža mogućnost rada u struktuiranom okruženju s otvorenošću za implementaciju novih tehnologija. Imajući na umu potrebe naših klijenata, nastojimo isporučiti visokokvalitetne usluge kroz primjenu fleksibilnih i inovativnih tehnoloških rješenja.

Interpersonalni odnosi važni su nam koliko i tehnička znanja, stoga potičemo razmjenu znanja iz različitih IT oblasti na lokalnom i internacionalnom nivou.

Poželjne kvalifikacije:

  • VSS – ekonomskog ili tehničkog smjera,
  • 5 godine radnog iskustva u IT;
  • Poznavanje bankarskih proizvoda i bankarskih procesa;
  • Poznavanje SOA principa;
  • Poznavanje projektnih metodologija;
  • Iskustvo u vođenju IT projekata;
  • Proaktivnost, fleksibilnost i spremnost na rad u uslovima vremenske ograničenosti;
  • Analitičke vještine;
  • Poznavanje SQL-a;
  • Odlične interpersonalne i komunikacijske vještine;
  • Aktivno znanje engleskog jezika u govoru i pismu.

Rezime ključnih odgovornosti:

 

Bussines Relationship Mgmt

  • Predstavlja centralnu tačku prema svim poslovnim/korisničkim zahtjevima za izmjenama informacionog sistema RBBH;
  • Izgradnja odnosa i razumijevanje potreba poslovnih korisnika;
  • Upravljanje biznis očekivanjima IT usluga;
  • Promovisanje IT mogućnosti poslovnoj strani;
  • Podrška poslovnoj strani tokom prioritizacije i kreiranja projektnog portfolia;
  • Redovno i transparentno izvještavanje poslovne strane o progresu implementacije rješenja;
  • Definisanje, implementacije, održavanje I ukidanje nivoa servisa I ugovora o nivoima servisa izmedju biznisa I IT-a;
  • Iniciranje/podrška kod eskalacija servisnih problema;
  • Upravljanje portfoliom servisa (Service portfolio management).

Business Analysis

  • Odgovara za razumijevanje između poslovnih jedinica, tehnologije, testiranja i timova podrške;
  • Prikuplja zahtjeve poslovne strane;
  • Odgovoran za potpunu, konzistentnu i jasnu specifikaciju poslovnih zahtjeva koja je usaglašena sa svim ključnim stakeholder-ima i dovoljno detaljna za dalju implementaciju;
  • Struktuira funkcionalne zahtjeve definisane od strane biznis vlasnika i usmjerava ih kroz definisanje funkcionalnih specifikacija;
  • Obezbjeđuje svu potrebnu dokumentaciju;
  • Odgovara za primjenu acceptance testove;
  • Odgovoran za prioritizaciju zahtjeva (uskađeno sa vlasnicima I project manager-ima).

IT Service Catalogue Management

  • Definisanje, implementiranje, održavanje i kontinuirano unapređenje kataloga IT servisa i okvira za Upravljanje servisima (kvalitet item-a pojedinačnih servisa);
  • Osigurava da servis katalog oslikava poslovne zahtjeve;
  • Kontinuirano ažuriranje kataloga servisa i opisa servisa (novi servisi, izmjene servisa, gašenje servisa);
  • Redovno usklađivanje i razmjena informacija sa upravljanjem konfiguracijama;
  • Objavljivanje kataloga servisa prema internim IT i biznis stakeholdeima
  • Podrška IT servis managerima u definisanju SLA/OLA/UC;
  • Izvršava ostale radne zadatke po nalogu nadležnog rukovodioca.


Kandidati koji uđu u uži izbor, a prije odgovarajućeg intervjua, bit će pozvani da pristupe pismenom testu općih sposobnosti i testu engleskog jezika. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Informacije možete dobiti na stranici www.raiffeisenbank.ba ili na kontakt telefon: 033/287-866.

Napomena: Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor!

Analiza poslovnih zahtjeva, projektne metodologije, IT projekti, Business relationship management

Raiffeisen BANK d.d. BiH Vidi profil

Ostali oglasi

Najnoviji oglasi drugih kompanija

Zapošljavate IT kadar?

Objavite oglas koji će doći do precizno odabranih kandidata u kratkom vremenskom periodu

Objavi oglas besplatno