Posao u Raiffeisen BANK d.d. BiH

Application support administrator

ISKORISTI PRILIKU I POSTANI APPLICATION SUPPORT ADMINISTRATOR u Sektoru IT – Informacione tehnologije, IT RUN, IT Upravljanje aplikacijama

Što ti nudimo?

  • Izazovno radno okruženje u jednom od najvećih IT bankarskih timova
  • Mogućnost učenja i rada sa najmodernijim razvojnim i integracijskim tehnologijama
  • Razmjenu iskustava i znanja na internacionalnom nivou
  • Sudjelovanje u inovativnim IT projektima primjenjujući agilne metodologije
  • Stručne edukacije (lokalne i inozemne)
  • Individualni razvojni plan karijere

Izađi iz zone komfora i učini prvi korak ka promjeni! Zaključno sa 24.10.2019., prijavi se na ovaj oglas slanjem prijave na mail nejra.mocevic@raiffeisengroup.ba!

Ko smo mi?

U organizaciji Raiffeisen banke djeluje interni IT sektor čiji je cilj pružiti podršku ostalim poslovnim funkcijama u realizaciji ciljeva uz efikasno, pouzdano i inovativno kreiranje IT procesa i usluga.
Kreiramo ugodnu radnu atmosferu koja zaposlenicima pruža mogućnost rada u struktuiranom okruženju s otvorenošću za implementaciju novih tehnologija.

Imajući na umu potrebe naših klijenata, nastojimo isporučiti visokokvalitetne usluge kroz primjenu fleksibilnih i inovativnih tehnoloških rješenja. Interpersonalni odnosi važni su nam koliko i tehnička znanja, stoga potičemo razmjenu znanja iz različitih IT oblasti na lokalnom i internacionalnom nivou.

Poželjne kvalifikacije:

  • VSS- elektrotehnički fakultet ili SSS – tehničkog smjera;
  • Minimalno 4 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima;
  • Proaktivnost, fleksibilnost i spremnost na rad u uslovima vremenske ograničenosti;
  • Dobre analitičke vještine;
  • Odlične organizacijske vještine i upravljanje prioritetima;
  • Srednji nivo poznavanja engleskog jezika u govoru i pismu

Rezime ključnih odgovornosti:

  • Nadgleda i održava rad aplikacija, prati logove i komunicira dobavljača (internog ili eksternog);
  • Evidentira problem u radu aplikacija, rješava problem ili delegira na treći nivo podrške;
  • Komunikacija sa korisnicima aplikacija preko definisanih kanala;
  • Saradnja sa tehničkim management-om u cilju definisanja najefikasnijih rješenja uzimajući u obzir tehnologije i troškove;
  • Izvještava Application manager-a o radu aplikacija, incidentima i problemima;
  • Evidentira performanse aplikativnih rješenja i analizira moguća poboljšanja, te predlaže mjere koje mogu dovesti do poboljšanja rada aplikacija;Dokumentuje rad aplikacija i probleme u radu aplikacija;
  • Po potrebi, učestvuje u radu drugih org. jedinica na projektima koji se tiču aplikativne arhitekture;
  • Pomaže u instaliranju odgovarajućeg hardvera i softvera, zajedno sa svojim nadređenim mentorom, a u suradnji sa ostalim org. jedinicama unutar IT Sektora;
  • Vodi računa o pravilnoj upotrebi i stavljanju u funkciju aplikacija za pripadajuće procesing centre, DWH i ostale pripadajuće satelitske sisteme Banke, a po dostavljenoj dokumentaciji od strane isporučioca software-a;
  • Obavještava nadređenog o potrebama intervencije i vodi evidenciju prijavljenih i otklonjenih kvarova;
  • Izrađuje i podnosi nadređenom sedmične i mjesečne izvještaje o stanju servisa po lokacijama i prijavljenim odnosno izvršenim intervencijama;
  • Vrši poslove monitoringa i odgovarajući alerting za pripadajuće procesing centre, DWH i satelitske sisteme Banke, a na osnovu dostupne tehničke dokumentacije te preciznih uputstava od nadređenog;
  • Učestvuje u procesu otklanjanja greški kod procesa koji se javljaju u procedurama vezanim za procesing centre, DWH i satelitske sisteme Banke, a na osnovu preciznih uputstava od strane nadređenog;
  • Učestvuje u izradi pripadajuće dokumentacije za procesing centre, DWH i satelitske sisteme Banke sa preciznim uputstvima od strane nadređenog;
  • Dokumentuje i čuva podatke relevantne za sistem bezbjednosti (passworde, podatke o enkripciji, primijenjene polise i pravila bezbjednosti) po usvojenim sigurnosnim procedurama Banke;
  • Dokumentacija i sigurnosno pohranjivanje (backup) arhiviranih podataka;
  • Održava i dopunjuje „bazu znanja“ podrške aplikacijama.


Kandidati koji uđu u uži izbor, a prije odgovarajućeg intervjua, bit će pozvani da pristupe pismenom testu općih sposobnosti i testu engleskog jezika. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Informacije možete dobiti na stranici www.raiffeisenbank.ba ili na kontakt telefon: 033/287-123.
Napomena: Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor!

ZAPOŠLJAVATE IT KADAR?

Objavite oglas koji će doći do precizno odabranih kandidata u kratkom vremenskom periodu

OBJAVI OGLAS