ISKORISTI PRILIKU I POSTANI
SERVICE DESK TECHNICIAN
u Sektoru IT – Informacione tehnologije, IT – RUN, IT Podrška korisnicima
Što ti nudimo?
- Izazovno radno okruženje u jednom od najvećih IT bankarskih timova
- Mogućnost učenja i rada sa najmodernijim razvojnim i integracijskim tehnologijama
- Razmjenu iskustava i znanja na internacionalnom nivou
- Sudjelovanje u inovativnim IT projektima primjenjujući agilne metodologije
- Stručne edukacije (lokalne i inozemne)
- Individualni razvojni plan karijere
Izađi iz zone komfora i učini prvi korak ka promjeni! Zaključno sa 05.09.2019.,
prijavi se na ovaj oglas slanjem prijave na mail
amina.surkovic-std@raiffeisengroup.ba!
Ko smo mi?U organizaciji Raiffeisen banke djeluje interni IT sektor čiji je cilj pružiti podršku ostalim poslovnim funkcijama u realizaciji ciljeva uz efikasno, pouzdano i inovativno kreiranje IT procesa i usluga. Kreiramo ugodnu radnu atmosferu koja zaposlenicima pruža mogućnost rada u struktuiranom okruženju s otvorenošću za implementaciju novih tehnologija. Imajući na umu potrebe naših klijenata, nastojimo isporučiti visokokvalitetne usluge kroz primjenu fleksibilnih i inovativnih tehnoloških rješenja. Interpersonalni odnosi važni su nam koliko i tehnička znanja, stoga potičemo razmjenu znanja iz različitih IT oblasti na lokalnom i internacionalnom nivou.
Poželjno je da kandidat posjeduje:- VSS tehničkog ili općeg usmjerenja sa minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na poslovima IT podrške korisnicima ili SSS tehničkog ili općeg usmjerenja sa minimalno 1 godine radnog iskustva na poslovima IT podrške korisnicima;
- Poželjno poznavanje IT okruženja u Bankarskom sektoru;
- Poznavanje IT tehnologija i trendova u dijelu aplikativne podrške i u djelu IT infrastrukturnih servisa;
- Poznavanje IT tehnologija (MS SQL, O365, MS Office);
- Poznavanje ITIL procesa;
- Komunikacijske i interpersonalne vještine;
- Izražen integritet i povjerenje;
- Izražena sposobnost za timski rad i rješavanje konfliktnih situacija;
- Izražena vještina efikasnog rješavanja problema, kao i pristupačnost, samoinicijativa, upornost i otvorenost u prijenosu informacija;
- Usmjerenost i fokus na rezultate;
- Izražene vještine situacijskog učenja;
- Usmjerenost na osobni razvoj;
- Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu.
Rezime ključnih odgovornosti:
- Administrira aplikativni software, a po potrebi i sistemski;
- Administrira aplikativne servise u domenu rada Grupe;
- Instalira fizičku i virtuelnu EUC opremu i prateće periferalne uređaje prema poslovnim zahtjevima;
- Instalira i stavlja u funkciju korisničku IT opremu te održava, analizira i otklanja neispravnosti u radu iste;
- Odgovoran za neometan rad i dostupnost korisničkih i perifernih uređaja u domeni Grupe;
- Utvrđuje status funkcionalne upotrebljivosti IT opreme i predlaže otpis IT opreme iz nadležnosti Grupe;
- Učestvuje u incident, request, release management procesu u skladu s ovlaštenjima;
- Rješava korisničke zahtjeve samostalno ili koordinira rješavanje s drugim IT timovima;
- Učestvuje u ažuriranju internih procedura i uputstava te dokumentuje poznata rješenja u interni knowledge base;
- Učestvuje u premještaju korisničke IT opreme;
- Učestvuje u procesu monitoring-a noćnih jobova i alertinga prema zainteresovanim stranama u IT-u;
- Učestvuje u radu Grupe u II smjeni.
Kandidati koji uđu u uži izbor, a prije odgovarajućeg intervjua, bit će pozvani da pristupe pismenom testu općih sposobnosti i testu engleskog jezika. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati. Informacije možete dobiti na stranici www.raiffeisenbank.ba ili na kontakt telefon: 033/287-866.
Napomena: Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor!
KEYWORDS: Administracija aplikativnih i sistemskih software-a; Administracija aplikativnih servisa; Rješavanje korisničkih zahtjeva; Stavljanje u funkciju i održavanje IT opreme