Service Desk Technician

ISKORISTI PRILIKU I POSTANI

SERVICE DESK TECHNICIAN

u Sektoru IT – Informacione tehnologije, IT – RUN, IT Podrška korisnicima

Što ti nudimo?

  • Izazovno radno okruženje u jednom od najvećih IT bankarskih timova
  • Mogućnost učenja i rada sa najmodernijim razvojnim i integracijskim tehnologijama
  • Razmjenu iskustava i znanja na internacionalnom nivou
  • Sudjelovanje u inovativnim IT projektima primjenjujući agilne metodologije
  • Stručne edukacije (lokalne i inozemne)
  • Individualni razvojni plan karijere

Izađi iz zone komfora i učini prvi korak ka promjeni! Zaključno sa 05.09.2019., prijavi se na ovaj oglas slanjem prijave na mail amina.surkovic-std@raiffeisengroup.ba!

Ko smo mi?

U organizaciji Raiffeisen banke djeluje interni IT sektor čiji je cilj pružiti podršku ostalim poslovnim funkcijama u realizaciji ciljeva uz efikasno, pouzdano i inovativno kreiranje IT procesa i usluga. Kreiramo ugodnu radnu atmosferu koja zaposlenicima pruža mogućnost rada u struktuiranom okruženju s otvorenošću za implementaciju novih tehnologija. Imajući na umu potrebe naših klijenata, nastojimo isporučiti visokokvalitetne usluge kroz primjenu fleksibilnih i inovativnih tehnoloških rješenja. Interpersonalni odnosi važni su nam koliko i tehnička znanja, stoga potičemo razmjenu znanja iz različitih IT oblasti na lokalnom i internacionalnom nivou.

Poželjno je da kandidat posjeduje:

  • VSS tehničkog ili općeg usmjerenja sa minimalno 6 mjeseci radnog iskustva na poslovima IT podrške korisnicima ili SSS tehničkog ili općeg usmjerenja sa minimalno 1 godine radnog iskustva na poslovima IT podrške korisnicima;
  • Poželjno poznavanje IT okruženja u Bankarskom sektoru;
  • Poznavanje IT tehnologija i trendova u dijelu aplikativne podrške i u djelu IT infrastrukturnih servisa;
  • Poznavanje IT tehnologija (MS SQL, O365, MS Office);
  • Poznavanje ITIL procesa;
  • Komunikacijske i interpersonalne vještine;
  • Izražen integritet i povjerenje;
  • Izražena sposobnost za timski rad i rješavanje konfliktnih situacija;
  • Izražena vještina efikasnog rješavanja problema, kao i pristupačnost, samoinicijativa, upornost i otvorenost u prijenosu informacija;
  • Usmjerenost i fokus na rezultate;
  • Izražene vještine situacijskog učenja;
  • Usmjerenost na osobni razvoj;
  • Poznavanje engleskog jezika u govoru i pismu.

Rezime ključnih odgovornosti:

  • Administrira aplikativni software, a po potrebi i sistemski;
  • Administrira aplikativne servise u domenu rada Grupe;
  • Instalira fizičku i virtuelnu EUC opremu i prateće periferalne uređaje prema poslovnim zahtjevima;
  • Instalira i stavlja u funkciju korisničku IT opremu te održava, analizira i otklanja neispravnosti u radu iste;
  • Odgovoran za neometan rad i dostupnost korisničkih i perifernih uređaja u domeni Grupe;
  • Utvrđuje status funkcionalne upotrebljivosti IT opreme i predlaže otpis IT opreme iz nadležnosti Grupe;
  • Učestvuje u incident, request, release management procesu u skladu s ovlaštenjima;
  • Rješava korisničke zahtjeve samostalno ili koordinira rješavanje s drugim IT timovima;
  • Učestvuje u ažuriranju internih procedura i uputstava te dokumentuje poznata rješenja u interni knowledge base;
  • Učestvuje u premještaju korisničke IT opreme;
  • Učestvuje u procesu monitoring-a noćnih jobova i alertinga prema zainteresovanim stranama u IT-u;
  • Učestvuje u radu Grupe u II smjeni.

Kandidati koji uđu u uži izbor, a prije odgovarajućeg intervjua, bit će pozvani da pristupe pismenom testu općih sposobnosti i testu engleskog jezika. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati. Informacije možete dobiti na stranici www.raiffeisenbank.ba ili na kontakt telefon: 033/287-866.
Napomena: Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor!

KEYWORDS: Administracija aplikativnih i sistemskih software-a; Administracija aplikativnih servisa; Rješavanje korisničkih zahtjeva; Stavljanje u funkciju i održavanje IT opreme
ZAPOŠLJAVATE IT KADAR?

Objavite oglas koji će doći do precizno odabranih kandidata u kratkom vremenskom periodu

OBJAVI OGLAS